Subject: FW: TR1104 Parila viadukt
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 07:49:29 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 11:27 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: TR1104 Parila viadukt

Tere

Kas võin otse Sinule saata KK taotluse?

Ma sain tee-ehitajalt (TREV-2 Grupp AS), Viljar Karuojalt vastuse, et nende 
poolest on kõik sobiv.

Ehk et võiks siis TRAM-ga kooskõlastada.

Lisaks tõenäoliselt Kliimaministeerium küsib RBE ja TRAM kooskõlastust, et 
nad enda kooskõlastuse väljastaksid ja saaks maakasutuse toimingute juurde 
asuda.. RBE-le saatsin ka juba päris kooskõlastamiseks.

PS. Olen Eestist ära 08-13.03.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 5. märts 2024 16:39
To: 'KARUOJA Viljar' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 'Marko Kool' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Elliko Kõiv' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TR1104 Parila viadukt

Tere

Saadan asendiplaani ja ristmevälja joonise üle vaatamiseks ja kinnitamiseks.

TRAM-le esitan peale vastuste saamist korrektse kooskõlastuse taotluse.

RBE Marko Kool’ga suhtlen eraldi, kuidas kooskõlastamine korraldada. RBE KK 
vajalik Kliimaministeeriumiga kooskõlastamiseks.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: KARUOJA Viljar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 4. märts 2024 10:20
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: TR1104 Parila viadukt

Tere,

Vaata, kas sellest on abi. Aga seal piirkonnas paas kuskil 6 m peal.

Tervitustega,

Viljar Karuoja | Objektijuht | AS TREV-2 GRUPP | Teemeistri tn 2, 10916 
Tallinn, Eesti | http://www.trev2.ee/ |

Mobiil +372 5306 4435 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  |

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 11:47 AM
To: KARUOJA Viljar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: 'Esko Lauri' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TR1104 Parila viadukt

Tere

Saadan alustuseks olemasoleva asendiplaani joonise koos mingi vidaukti 
plaani versiooniga, mis on tõenäoliselt millalgi saadud RBE-st.

Lisaks Elektrilevi lähteülesande asendiplaani joonis.

Ootan siis tagasisidet, kas on oht, et tuleb korrektuure teha või võin selle 
plaaniga jätkata.

Lisan Esko ka kirjavahetusse.

Ma mõtlen nii, et kui ma oma projektis näen ette täis pikkuses puurimise (80 
m), aga tööde teostamise käigus, sõltuvalt olukorrast objektil, saab ja/või 
on mõistlik trass muudmoodi lahendada, siis see ehk ei ole eriline probleem. 
Eskole infoks, et küsimuse all on maantee muldkehasse vaiade paigaldamine ja 
vaiade paigaldus võib ohustada kaablit ja kaabli puurimine võib ohustada 
vaiasid.

Peame ühendust.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352